#PrayForMH370

#PrayForMH370

Monday 6 May 2013

Mukhriz Mahathir Dilantik Sebagai Menteri Besar Kedah Yang Baru


ALOR SETAR - Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Kedah, Datuk Muhkriz Tun Dr. Mahathir petang mengangkat sumpah jawatan sebagai Menteri Besar yang kesepuluh selepas Barisan Nasional (BN) memenangi Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) semalam.

Istiadat melafaz surat pengisytiharan pelantikan Menteri Besar dan upacara mengangkat sumpah jawatan itu berlangsung di hadapan Pengerusi Jemaah Pemangku Sultan Kedah, Tan Sri Tunku Annuar Sultan Badlishah di Istana Anak Bukit, di sini pukul 4 petang tadi.

2 comments:

  1. Tahniah Datuk Mukhriz..kami setiasa bersama anda untuk negeri Kedah khususnya dan negara Malaysia amnya..

    Hidup BN!!! Hidup UMNO!!!

    ReplyDelete
  2. tahniah buat mb baru dan bn negeri kedah....undi kpd bn seorang daripadanya adalah dari saya (pulang untuk mengundi 5.5.13) ...apa yg saya harapkan mb pasca pru13 akan memberi keadilan kpd saya peserta projek kolam udang kerpan (1993) yg diusahakan oleh bekas menteri besar tan sri osman...selama ini saya telah diketepikan apabila saya tidak mendapat keadilan sepatutnya sebagai seorang peserta projek yg memilih menjadi peserta projek ketika pengambilan tanah itu berlaku lebih dua puluh tahun berlalu...seperti apa yg dijanjikan oleh bekas menteri besar tan sri osman unt membawa kemajuan kpd pemilik tanah khususnya dan kawasan sekiranya amnya....jika mb datuk mukhriz tidak mengambil langkah proaktif untuk memberi perhatian kpd peserta projek seperti saya...bermakna saya akan terus tidak mendapat keadilan seperti mana bekas mb yg memerintah sebelumnya...apa lagi yg boleh rakyat bawahan seperti saya katakan lagi....hak ke atas tanah terlepas hasil yg diharap tiada...

    peserta projek kolam udang kerpan 1993
    puchong,selangor.

    ReplyDelete

Komen dengan berhemah, masing-masing tanggung ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...